Livrare și retur
Condiții de livrare
Produsele Iwola sunt livrate direct la domiciliul Dumneavoastră, oriunde în Romania. Veți fi notificat prin email de livrarea produselor comandate.
– livrarea se va face la adresa solicitată de Client.
– livrarea se efectuează prin firme de curierat cu care iwola are contract sau prin mijloace proprii.
– produsele se vor livra în ambalajul original. Dacă observați nereguli în privința aspectului coletului primit la livrare vă rugăm să ne contactați imediat.
Tarife de livrare
Costurile de livrare în Romania a comenzilor plasate pe site-ul iwola.ro sunt:
- 30 RON pentru comenzile in tara
- 3500 Huf in Ungaria
Produsele de pe iwola.ro au prețuri afișate fără taxa de livrare. După ce veți adăuga produsele în coșul de cumpărături, pe pagina Coșul meu veți avea trecută taxa de livrare pentru comandă. Taxa de livrare poate fi afișată, după caz, și pe pagina fiecărui produs în parte.
Termenul de livrare
10-21 zile
Termenul de livrare începe de la data confirmării comenzii.
Politica de returnare
Clientul IWOLA poate returna următoarele produse:
- Produse din categoria “Casual”
- Produse din categoria “Accesories” care nu au fost personalizate
- Produse din categoria “Home design” care nu au fost personalizate
Clientul IWOLA poate returna produsele achiziționate din categoria “Evening” și “Cocktail” în următoarele situații:
- produsul nu este conform cu specificațiile de pe site;
- coletele ce prezinta deteriorări severe;
- produsele care au mărimi eronat comandate, în cazul mărimilor standard (XS, S, M, L)
- produsele ce au fost livrate greșit;
Clientul IWOLA nu poate returna produsele dacă:
- fac parte din categoria “Couture” (confecționat pe mărimea clientului)
- fac parte din categoria “Evening” și “Cocktail” și a fost confecționat pe mărimile comunicate de client înainte de producție
- fac parte din categoria „Accesories” si au fost personalizate
Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.U.G ( Ordonanța de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distantă, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G (Ordonanța de urgentă a Guvernului ) nr. 34/2014.
Clientul este obligat să notifice IWOLA intenția sa de a returna, înlocui produsele achiziționate, prin email la adresa iwoladesign@gmail.com sau telefonic la numărul 0724462170 în termen de maximum 15 de zile calendaristice de la primirea produselor.
Clientul este obligat să returneze produsele în starea inițiala (stare perfecta, fără urme, pete și cu toate etichetele atașate).
In cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face în cel mult 14 zile de la data recepționării produselor, prin virament bancar.
În cazul înlocuirii produsului cu unul identic sau cu un alt produs, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.
Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzând și transportul produselor, achitată de către client, nu se rambursează.
În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.